Ik weet hoe makkelijk in Aldfaer en ook in Legacy een ID-nr voor een persoon kan veranderen. Ik heb het over het Aldfaer-veld "Code", dat een puur notitieveld is. Ik maak een unieke entry door de eerste vier letters van de achternaam te combineren met het record-nummer. Met dat nummer kan ik de bijbehorende media vinden, bv als ik een foto te groot vind en wil verkleinen. In de Gedcom krijgt die Code te tag REFN. Nu vind ik die terug als Onbekende tag in een notitieveld, maar ik wil het liefst weer achter de naam zien, maar misschien bedenk ik me nog. Ik zal eens zien hoe het uitpakt als ik er een event van maak.

PS je antwoordde aan alleen mij, niet aan de lijst. Was hopelijk niet de bedoeling...

Leo
/https://www.ltebraake.nl/TNG/
TNG ,*.V12.0.1,*., Template 13, PHP 7.0.7, MySQL mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 241ae00989d.... $ (client), MySQL 5.6.29 (server)
Desktop software: Aldfaer (now trying Legacy)

/