Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens FH@Gmail
Verzonden: vrijdag 27 september 2019 21:40
Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Problemen met foto weergeven op
gezinsbladrapport met betrekking bij het huwelijk

Meestal werkt het zo met ontwikkelaars dat als er een probleem vaker
bevraagd wordt, het eerder opgelost wordt.

Vooral nog een keer vragen dus.

gezinsbladrapport met betrekking bij het huwelijk

Irma en Marjolijne,

Bedankt voor de info.

Groetjes

Koenraad

Verzonden vanuit Mail <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986>  voor
Windows 10

gezinsbladrapport met betrekking bij het huwelijk

Irma,

Dat heb ik al doorgegeven in versie 7 en in versie 8. Heeft kennelijk geen
prioriteit. Ik heb inmiddels mijn ruim 15oo huwelijksafbeeldingen omgezet.
Zonde van de tijd..

Marjolijne