Kees,

Dat was hem! .ldb (met een slotje ervoor!) weggehaald en het gaat weer!

Hartelijk dank,

Marjolijne

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Kees
Verzonden: donderdag 7 november 2019 18:15
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

Hallo Marjolijne,

Waar komt de melding vandaan dat niet vergrendelt kan worden?

Is dat vanuit het legacy programma of vanuit jullie programma om het delen van
de bestanden mogelijk te maken?

Ik kan mij voorstellen dat in het laatste geval er een bepaald vergrendeling
(misschien een bestand waarvan de aanwezigheid wordt getest) door jullie
gebruikt wordt, waardoor niet twee personen hetzelfde bestand kunnen bewerken.

Dit zou de systeembeheerder moeten weten.

Als het vanuit legacy komt, zou je ook eens kunnen controleren of er een
bestand in de data of program met de extensie .ldb (familyname.ldb) aanwezig is.

Dit bestand zou je dan kunnen verwijderen.

Kees

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 7 nov. 2019 om 11:36 heeft Marjolijne <kalk...@ziggo.nl> het volgende
geschreven:

Wim,

Ook dat hebben we la gedaan. Maar als we de “originele” naam terugzetten dan
verschijnt de foutmelding weer.

Marjolijne