Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens ef
huis
Verzonden: woensdag 22 januari 2020 14:24
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

Hoi Irma,

zolang ik Legacy tussendoor niet afsloot kon ik ook blijven citeren met maar 1
bron in mijn bestand, maar het ging mis als ik Legacy afsloot en dan weer
opende.

Toch maar even gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. En voila...... het
werkt nu. Zelfs na afsluiten van Legacy en na compleet afsluiten en herstarten
van mijn laptop blijf ik kunnen citeren met maar 1 bron. Waar dat bitje dan
verkeerd gevallen moet zijn is een raadsel, maar het is opgelost. Nogmaals dank!

Frankje

Op wo 22 jan. 2020 om 13:59 schreef Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands