Ik had voorheen mijn bestanden van leg 7 in een eigen map op een andere
schijf staan. Als ik nu kijk, worden mijn bestanden als standaardplaats in
de map documenten. D:\Documenten\Legacy Family Tree\Data

te staan. Is dat nog steeds mogelijk om het op een eigen gekozen plaats te
zetten dmv aanpassen van de plek van standaardmappen in Legacy 9.

Of gaat dit voor problemen zorgen?

Met vriendelijke groet
Antje

Genealogie Zaanstreek
WWW.Katerstede.nl

  _____

<https://home.mcafee.com/utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-e
mail&utm_content=emailclient?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=s
ig-email&utm_content=emailclient>       Scanned by McAfee
<https://home.mcafee.com/utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-e
mail&utm_content=emailclient?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=s
ig-email&utm_content=emailclient>  and confirmed virus-free.