Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens Rob
Verzonden: zondag 2 februari 2020 15:41
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp

Ik wist niet dat je moderator van deze groep was.
Rob

Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com
<mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> > schreef op 2 februari 2020
14:54:30 CET:

Hallo allemaal,

Ik dacht dat deze mailgroep alleen bestemd is voor vragen over of i.v.m. het
programma Legacy.

Voor vragen over oude akten en leeshulpen zijn er op Facebook verschillende
groepen waar men deze vragen kan posten.

Wij ontvangen nu allemaal post die niks met Legacy te maken hebben!

Irma

Irma Lommen – Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl

--
Verstuurd vanaf mijn Android apparaat met K-9 Mail. Excuseer mijn beknoptheid.