Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Pieter de Boer
Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 23:02
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

Zelf hang ik me niet op aan 1 programma om moverende redenen. Misschien is het
een oplossing om het deel wat je er niet in wil hebben eerst tijdelijk te
ontkoppelen in je database, tenzij er natuurlijk ook daar gemeenschappelijke
voorouders zijn. De vraag komt dan wel waarom je dit niet in beeld wil brengen.

Met vriendelijke groet,

Pieter