Was aan het twijfelen wat ik zou doen, proberen ?

Als ge het programma verwijderd is het niet weg, da's 1, verwijderen zoals het
moet en dan zit uw gans toestel nog vol met van alles van Legacy, Zoveel
mogelijk op extended schijf zetten als het mogelijk nog moet dienen, ook bij
programma's bvb staat er nog legacy en zit alles wat ge gebruikt voor uw
programma in één map ? Had vorige maand probleem dat ik niet meer aan mijn meer
dan 200.000 personen kon, alles weg!

Zolang gekloot tot ik het startprogramma terug kon inladen, upgraden naar de
luxe en nog steeds niks dan een Amerikaans voorbeeld dat origineel in het
programma zit.

Kon aan geen enkele legacy map en per geluk had ik een oudere inhoud opgeslagen
en die kon ik terug inladen en de prul begon te werken, dan mijn laatste
upgrade van Geneanet terug gehaald en op de duur werkte het ganse spul en was
de dag bijna om
Al meer gehad dat bepaalde zaken zogenaamd nog bezet zijn of bezig en is altijd
kwestie van uit te zetten en terug op te starten.

Nu zorg ik dat alles mooi bij elkaar in een map zit en bij afsluiten een tweede
map afzonderlijk om een tweede back up.

Allee, veel chance maar 't is geduldig werk,

mon martens