Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> namens
Bernardus Tabbernee via Legacy-Nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Verzonden: Saturday, March 27, 2021 10:39:46 AM
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
CC: Bernardus Tabbernee <b.tabber...@upcmail.nl>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Volkstelling

Hallo allemaal

Op 31 Mei 1947 heeft in Nederland een volkstelling plaats gevonden.  Ik heb
toen  een overzicht gemaakt van alle personen uit mijn familie bestand
Tabbernee en van der Vlies  , de adressen waar zij op die datum woonden en met
wie ze  waren gehuwd. Deze ruim 1100 adressen wil ik bij de betreffende
personen plaatsen , wat is de beste oplossing hiervoor voor dat  ik gegevens
invoer en later weer alles opnieuw moet doen.

Wie heeft ervaring hiermee en wil die met mij delen ?.

Alvast bedankt voor de te nemen moeite

Ben Tabbernee Rotterdam Zevenkamp.