Ton van Heusden

Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Bernardus Tabbernee via Legacy-Nederlands
Verzonden: maandag 21 februari 2022 17:02
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
CC: Bernardus Tabbernee <b.tabber...@upcmail.nl>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Volkstelling 31 Mei 1947

Hallo allemaal

Heeft iemand met het invoeren van de gehouden volkstelling 31 Mei 1947 ervaring
?

Ik heb indertijd van mijn Familie naam Tabbernee en van mijn moeder van der
vlies alles genoteerd

Ik zou deze personen graag in Legacy willen invoeren zodat ik met 1 klik alle
personen kan zien die op die datum in leven waren.

De lijst bestaat uit voornaam familienaam leeftijd adres waar zij toen woonden
en indien gehuwd ook naam van vrouw of man

Alvast vriendelijk dank voor de te nemen moeite

Bernardus (Ben) Tabbernee