Jakub Zawadzki napisał(a):
> A ja w sumie nadal jakos nie jestem przekonany co do uzywania tego
> gg_login70 przy starej wersji protokolu jaka deklarujemy domyslnie
> przy logowaniu.. Bo teraz latwo gadu-gadu moze wyciac klienty uzywajace
> libgadu... My deklarujemy sie jako 6.0, 6.0 umialo tylko wysylac
> gg_login60.. Moze takto od razu takto zwiekszmy numerek wersji protokolu?

Wracając do starego tematu -- stworzyłem gałąź libgadu-1_7, z której
będą wydawane kolejne wersje 1.7.x. Żeby uniknąć problemów, cofnąłem w
niej poprawki związane z hashami, zostawiłem tylko te poprawki, które
nie zmieniają zachowania na niestandardowe. Jeśli ktoś chce korzystać z
nowego hashowania, przesyłania plików itp., będzie musiał używać wersji
z HEAD, gdzie będziemy eksperymentować z protokołem 7.x. Dopiero gdy
będzie to działać chociaż w większości przypadków,

w.