Hej,

Korzystając z wolnej chwili chcę naprawić mało sensowny sposób
wybierania resolvera na etapie kompilacji. Nic nie stoi na przeszkodzie,
żeby móc wybierać między fork() a pthread w czasie pracy. O ile przy
połączeniu z serwerem nie ma problemu, bo wystarczy dodać kolejne pole
do gg_login_params, to nie mam pomysłu jak to rozwiązań dla usług HTTP.

Można albo dodać zmienną globalną, która określi rodzaj resolvera
(zwykle ustala się to raz na początku), albo dodać parametr do każdej
funkcji, która rozpoczyna połączenie. Ani to, ani to nie jest idealnym
rozwiązaniem, ale skłaniałbym się ku zmiennej globalnej. A co Wy
sądzicie? Najbardziej liczę na odpowiedź developerów Kadu, bo pewnie
macie z tym najwięcej problemów.

w.