Jakub Zawadzki pisze:

> Wlasnie dlatego mowie o wydaniu 2.0, projekty ktore nie sa
> zainteresowane glibem, moglyby dalej korzystac z 1.x

I kto by rozwijał 1.x, żeby aplikacje nie-glibowe nadążały za
protokołem? Wyobrażasz sobie przepisanie ekg1 na GLibowe pętle zdarzeń?
Ja niezbyt, a to implementacja najbliższa wzorcowej.

> Glib to nie tylko nazewnictwo funkcji :)
> To mialoby byc ulatwienie dla nas tez
> (przenosnosc, dostep do wiekszego API ktorego nie trzeba samemu pisac \o/)

Jeśli chodzi o wrappery, okej. Jeśli chodzi o wyrzeźbienie takiego API,
które pozwala jedną linią kodu integrować libgadu z pętlą zdarzeń
GLib/Qt, głosuję wszystkimi kończymami.

Ale zależność od GLib? Tutaj będę marudzić. Bo jeśli GLib, to czemu nie
GNet? Jeśli GNet, to dlaczego nie... i tak w kółko. Liczba zależności
rośnie, a ludzie, którym na uczelnianych SunOS-ach ledwo udało się
skompletować biblioteki niezbędne do kompilacji ekg1, będą musieli znowu
kompilować biblioteki 10 razy większe od libgadu, żeby móc ruszyć z
miejsca. Przekonaj mnie, że warto :)

w.