Tomek pisze:
> Przyszedl mi do glowy pomysl zeby napisac resolvera na qt i ustawic przy
> pomocy gg_session_set_custom_resolver() tylko jest jedno ale - w kadu
> wywolujemy gg_login() ktora przyjmuje tylko GG_RESOLVER_FORK,
> GG_RESOLVER_PTHREAD lub GG_RESOLVER_DEFAULT i dla kazdego innego zwroci
> -1. W takim razie zeby ustawic wlasnego resolvera musze ta funkcje
> przepisac u siebie z wywolaniem gg_session_set_custom_resolver() zamiast
> gg_session_set_resolver? Nie ma jakiegos 'ladniejszego' sposobu?

Będzie, jak tylko dokończę funkcje gg_session_new(), gg_session_set_*()
itp. Większość już mam napisaną, ale używalne to będzie dopiero po świętach.

Tak poza tym, to której wersji to dotyczy? Zerknąłbym u siebie, bo może
rozwiązanie okaże się proste i pisanie własnych resolverów nie będzie
potrzebne.

w.