Szymon Zygmunt pisze:
> Libgadu się skompilowało, ale musiałem zrobić to:
> http://lists.ziew.org/pipermail/libgadu-devel/2008-August/000309.html
>
> Czy da się to jakoś poprawić na stałe, żeby nie trzeba było ręcznie za
> każdą kompilacją?

Spróbuj teraz. Poprawiłem to wcześniej, ale umknął mi jeszcze jeden
program, który korzysta z linuksizmów. Poza tym, poprawiłem już obsługę
gethostbyname_r() zamiast wyłączać to na Sunach, więc byłbym wdzięczny,
gdybyś sprawdził, czy libgadu nadal umie się połączyć :)

Możliwe, że pomoże coś takiego:

   CONFIG_SHELL=/bin/bash ./configure ...

Pozdr,
Wojtek