Dnia 2011-04-30, sob o godzinie 16:24 +0200, Tomasz Wasilczyk pisze:

> Brzmi nawet rozsądnie, ale fajnie by było, gdyby dało się odróżnić
> taki błąd związany z ssl od innych - Pidgin ma osobny komunikat w
> przypadku braku ssl. Można to zrobić (tak sugerowano na kanale
> Pidgina) dodając do API funkcję np. "gg_is_ssl_supported()", która by
> zwracała wartość (GG_CONFIG_HAVE_GNUTLS || GG_CONFIG_HAVE_OPENSSL).

Zwracany błąd to ENOSYS, który łatwo odróżnić od reszty, ale skoro
dodawałem funkcję do sprawdzania czy mamy zlib, wrzuciłem to wszystko do
jednego worka o nazwie gg_libgadu_check_feature().

> No i w przypadku, w którym obsługa ssl jest wkompilowana, ale coś jest
> nie tak z biblioteką gnutls lub systemem (np. mi teraz cały czas sypie
> błędami "internal error"), to po nieudanej próbie połączenia przez
> ssl, mógłby (oczywiście w trybie GG_SSL_ENABLED) próbować połączyć się
> jeszcze raz bez szyfrowania.

Można zrobić coś takiego, ale za jakiś czas, jak już nowy kod obsługi
łączenia się z serwerem zostanie zmergowany, bo nie chcę rozgrzebywać
aktualnego, który i tak wyleci za jakiś bliżej nieokreślony czas.

Pozdr,
Wojtek