W dniu 21 października 2011 01:31 użytkownik Tomasz Wasilczyk
<tomkiewicz.gro...@gmail.com> napisał:
> Prawdopodobnie w libgadu mógł by się przydać resolver dla win32, który
> udało mi się wyciągnąć poza źródła libgadu dzięki dodaniu
> gg_global_set_custom_resolver. Bo w tej chwili windowsowe buildy będą
> bez żadnego. Ale to już nie jest istotne z punktu widzenia libpurple.
> Za to by się pewnie mogło przydać w Kadu.

Kadu obecnie również ustawia własny resolver oparty o Qt, i to na
wszystkich platformach. Co ciekawe właściwie jedyny powód jest taki,
że pod Mac OS X w czasie migracji na libgadu 1.9.0 nie działał
resolver z libgadu. Przypuszczam, że mogło to zostać poprawione od
tego czasu w libgadu w r1051 i r1119, więc tego resolvera moglibyśmy
się pozbyć. A wtedy faktycznie przydałby się działający resolver Win32
w libgadu (niestety nie wiem, na ile działa lub nie działa ten, który
znajduje się w naszym forku, ani nawet skąd on tam się wziął).

Pozdrawiam,
Bartosz