Dnia 2012-06-25, pon o godzinie 17:31 +0200, Tomasz Wasilczyk pisze:

> Zrobiłem szkic prototypów nowej funkcji i struktur nawiązujących
> połączenia [1]. Trzeba by było w bibliotece możliwie wszędzie zmienić
> użycie gg_connect na gg_connect_proxy, przekazując gdzie się da
> konfigurację dotyczącą sesji (gg_proxy_configuration). Tam, gdzie się
> nie da, używana była by konfiguracja globalna.
>
> Co o tym myślicie? Mogę to powoli zaczynać implementować, czy trzeba
> szukać innego rozwiązania? Być może jeszcze coś przeoczyłem, proszę o
> komentarze.

Wydaje mi się, że SOCKS5, tak jak HTTP, może dostać nazwę hosta, nie
tylko adres, co sprawia, że mechanizm resolvera z libgadu można pominąć.
Dlatego fajnie by było pozwolić adresu lub nazwy. Łatwo mi sobie
wyobrazić jakąś korporacyjną sieć, w której DNS jest filtrowany i cały
ruch ma iść przez proxy.

Acha, do enumów i struktur rób typedefy zakończone _t.

Pozdr,
Wojtek