2012/8/18 Marcin Owsiany <mar...@owsiany.pl>:
> .. w r1314, na kfreebsd-i386 i hurd-i386, ale w różny sposób:
>
> https://buildd.debian.org/status/fetch.php?pkg=libgadu&arch=kfreebsd-i386&ver=1%3A1.12.0%7Epre%2Br1314-1&stamp=1345247660
>
> https://buildd.debian.org/status/fetch.php?pkg=libgadu&arch=hurd-i386&ver=1%3A1.12.0%7Epre%2Br1314-1&stamp=1345256162

Mam poprawkę na problem z "Test error" (ten z Hurda). Brakowało
continue po złapaniu EINTR w select(). Natomiast nie wiem jeszcze, co
powoduje problem na kFreeBSD. Być może też gdzieś jest EINTR, a my
tego nie obsługujemy. Wygląda na to, że na Linuksie nigdy nie
dostajemy EINTR, jeśli nie mamy własnej obsługi sygnałów, ale gdzie
indziej może się to zdarzyć (dziwne...).

Wrzucę poprawki do repozytorium, jak tylko będzie to możliwe. Bo
chwilowo serwer ma problemy, już napisałem Wojtkowi.

Pozdrawiam,
Bartosz