Dobry,

Jak od dłuższego czasu widać, coraz trudniej mi się zajmować libgadu.
Może nie tyle rozwojem, a utrzymywaniem, bo od jeszcze dłuższego czasu
nowy kod pochodzi głównie od bohaterów innych projektów jak Kadu czy
Pidgin. I jeśli będę te zmiany integrował w takim tempie jak ostatnio,
wkrótce forkowanie będzie dla nich łatwiejsze niż wysyłanie łat. Dlatego
chętnie oddam projekt w dobre ręce. Ja stąd nie zniknę i czasem pomogę,
czasem pomarudzę, ale nie chcę już dłużej powstrzymywać rozwoju.

Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, nowy "utrzymywacz" może dostać
uprawnienia do strony i repozytorium, ale może też przenieść projekt w
inne miejsce, jeśli tak będzie mu wygodniej. Wszystko jest do dogadania.

Ja wiem, że to żaden lans w CV, ale może ktoś od dawna o tym marzył? ;)

Pozdr,
Wojtek