Na potrzeby tego buga odkurzyłem moją wtyczkę dla wiresharka [1]. W tej
chwili jest już całkiem używalna, szczególnie w kontekście pakietów
logowania i wysyłania/odbierania wiadomości. Nie zaszkodziło by, jakby ktoś
ją pouzupełniał (powinno to być dość proste: patrz dissect-gg11.cpp).

Potrzebujemy:
1. zrzutu strumienia TCP po stronie libgadu, gadającego do ZK (zbugowanego
klienta korzystającego z oryginalnego GG) - bug powinien wystąpić
2. zrzutu strumienia TCP po stronie oryginalnego klienta, gadającego do ZK
- bug nie powinien wystąpić

Nie zaszkodziłby zrzuty po stronie ZK, ale domyślam się, że pozyskanie
takiego graniczy z cudem.

Od biedy może pomoże tylko jeden z powyższych, trzeba próbować.

Pozdrawiam,
Tomek

[1] https://github.com/twasilczyk/gg-dissector