El 18/12/2013 15:52, Joan Montané ha escrit:

El dia 18/12/2013 15.42, "Jordi Mas" <j...@softcatala.org
<mailto:j...@softcatala.org>> va escriure:

 > Hola Joan,
 >
 > Estic treballant amb proves d'extracció terminològica i m'apareixen
coses molt curioses :)

 > Hi ha poques, si hi hagués moltes faria una cosa més sistematitzada.

OK, tot el que vegis del LibreOffice ves-ho comunicant aquí, gràcies!

D'acord!

Sobre l'extracció terminològica, m'encanta la idea que ens veiem forçats
a aplicar les pròpies recomanacions (o recomanar el que apliquem). Només
hi veig una petita pèrdua. Amb el recull generat automàticament, no
tindrem les categories gramaticals, oi?

Es poden tenir, és una qüestió de com importants són i quan temps volen invertir-hi. En les properes hores obriré el fil a la llista recursos per parlar de les proves que estic fent en aquest àrea. Comente-m'ho allà.

Atentament,

Jordi,