אני לא חושב שזה שיקול של כספים, הלוואי שזה היה כי אז היה קל יותר לגרום להם
לשנות את זה...

אבל זה לא המקום לדיון, יש לאיגוד האינטרנט פורום משלו, אמנם אין הרבה משתמשים
אבל חברי הועד ועוד כמה חברים כן פעילים שם כשיש שאלות וזה יאפשר דיון פתוח
בנושא.
https://forum.isoc.org.il/

יהודה
*Yehuda Deutsch | IT Developer*