Fatih Kaya @ 05.11.2008 13:49:
> Yani soruna çözüm bulmak yerine projenin ana hatlarını kesip atmak ve
> eleştirmek nasıl bir çözümse :)
>
> Nedensiz bir şey olmaz heralde di mi, biraz düşünmek gerek. Webde her şey
> tercih değildir, bazen bazı uygulamalar daha önemli bir isteği
> gerçekleştirmek adına zorunlu olurlar.

afedersiniz ama insanları fırçalamak hoş bir davranış değil, hele bir de bu
insanlar size yardımcı olmaya çalışıyorsa. madem daha iyisini biliyorsunuz,
LÜTFEN kendi başınıza çözün.

Adem Alp YILDIZ @ 05.11.2008 13:58:
> Merhaba,
>
> Eğer arka plan resmi için iframe kullandıysanız.
> Bir div'e arkaplan resmi vererek çözebilirdiniz sorunu.
>
> Bazen eleştirmek hatta yermek bile çözümün parçası olabilir

aynen katılıyorum, müthiş gereksiz bir hareket olmuş iframe. div yaratın bir
tane style="overflow:auto;" verin, iframe gibi davransın.

--
Omer Barlas