www.xyz.com/adres1/ sayfasına girildiğinde www.xyz.com/adres1/ sayfasındaki içeriğin görünmesini istiyorsak:

1.) iframe kullanarak sayfa1 içinden sayfa2yi çağırırsınız.
2.) include("/sayfa2/index.html") diyerek sayfa1 içinden sayfa2'yi çağırırsınız 3.) "Bu sayfanın adresi değişmiştir" mesajınız verip 10 saniye sonra http refresh ile sayfayı yönlendiririm.

Bu öneriler doğru çözüm müdür? Değildir. Doğrusu: Bırakın adam adresin değiştiğini görsün.

Selamlar,
Nuri Akman

veli akcakaya yazmış:
Merhaba,
PHP ile bir sayfayı başka bir sayfaya yönlendirmek istiyorum ancak tarayıcıda yazan adresin de değişmemesi gerekiyor. Yani olmayan bir adrese yönlendirerek 404 hatası almaya çalışıyorum.

header('Location:/NotFound/');

Ne önerirsiniz.

Teşekkürler.

--