Dosya içeriklerini db de tutuyorsan versiyonlama yapman oldukça işe yarar diye 
düşünüyorum

 

From: [email protected] 
[mailto:[email protected]] On Behalf Of Elvin Şiriyev
Sent: Monday, March 02, 2009 3:24 PM
To: Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme
Subject: [Linux-programlama] Subversion - PHP - MySQL

 

Merhaba.

Uğraştığım CMS için düzenlenen bir sayfanın eski versiyonlarını da tutmak 
isityorum. 

Wiki de düzenlenen bir sayfanın eski versiyonunun da bulunması gibi.

kullandığım dil PHP veritabanı MySQL. 

Daha önce böyle bir mantıkla uğraşmış olan arkadaşlardan farklı yöntemler ve 
araçlar duymak isterim. 

Teşekkürler.

-- 
Elvin Şiriyev
http://siriyev.net

_______________________________________________
Linux-programlama mailing list
[email protected]
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-programlama

Cevap