Dosya içeriklerini db de tutuyorsan versiyonlama yapman oldukça işe yarar diye düşünüyorum
From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Elvin Şiriyev Sent: Monday, March 02, 2009 3:24 PM To: Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme Subject: [Linux-programlama] Subversion - PHP - MySQL Merhaba. Uğraştığım CMS için düzenlenen bir sayfanın eski versiyonlarını da tutmak isityorum. Wiki de düzenlenen bir sayfanın eski versiyonunun da bulunması gibi. kullandığım dil PHP veritabanı MySQL. Daha önce böyle bir mantıkla uğraşmış olan arkadaşlardan farklı yöntemler ve araçlar duymak isterim. Teşekkürler. -- Elvin Şiriyev http://siriyev.net
_______________________________________________ Linux-programlama mailing list [email protected] http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-programlama
