Arkadaşlar,

*Aşağıda açıklamaya çalıştığım gibi bir database tanımlamam gerekiyor. Ancak, konu bana karışık geldi. Bu konuda faydalanabileceğim bir kaynak gösterebilir misiniz?

*Bu örnekte görüleceği gibi bir organizasyon var ve bu örnekteki dallanma sayısı atrabilir de, azalabilir de:

Yönetim Kurulu Başkanı
   Başkan Yardımcısı 1
       Firma Genel Müdürü (Adana Ltd.)
           Firma Genel Müdür Yrd.
               Departman Adı
                  Bölüm Adı
                     (Görevli çalışanlar)
       Firma Genel Müdürü (Mersin Ltd.)
           Firma Genel Müdür Yrd.
               Departman Adı
                  Bölüm Adı
                     (Görevli çalışanlar)

Kurallar şöyle:
Görevli Çalışanlar olarak belirttiğim en son seviyedeki kişiler sadece tanımlı oldukları birimde çalışabilirler. Yönetici pozisyonundaki kişiler, farklı sevideki kişilere VEKALET edebilirler.

Bir programım var ve bu organizasyonda ÇALIŞANLARIN tümü sisteme giriş için yetkililer. Ben, yönetim hiyerarşisine göre kişilere bağlı personeli listelemek istiyorum. Eğer, yöneticinin vekalet ettiği farklı birimler de varsa onları da kendi personeli gibi görebilmeli. Bazen, tree yapısında yer alna bir yönetici yerine atama yapılmadığı için orası BOŞ olabiliyor.