Merhaba Barış Bey,

Bir program modülüm var. Bunu bir kaç sayfam çağırıyor ve kullanıyor. Ancak,
bazen bu modül bağımsız olarak ajax kullanımım sırasında da çağırılabiliyor.
Bu durumda da "headers already sent" mesajı alıyorum. Bunu engellemek için
parametre  göndererek bir kontrol koymadan önce sizlere outputstarted() gibi
bir hazır komut olup olmadığını sormak istediğim için bu konu açıldı.

Ancak, konunun açılışından hareketle; programlamaya C, web'e de CGI'dan
başlanmalı görüşü ile mesajımın manası değişti.

Selamlar,
Nuri Akman