Arkadaslar merhaba,
hakkimda.php sayfamda aşağıdaki yapıyı kullanıyorum(bknz:1).
bununla ilgili olarak ben  mysqlden çektigim veriyi echo ".$icerik.";
(ahmet) olarak ekrana basıyorum.
Ancak sıkıntım  ahmet kelimesine tıklayınca hakkımda.php sayfasının
içerisindeki ahmet yazısı gidip yerine veri tabanından mehmet kelimesi
gelsin istiyorum. Ancak bunları yaparken hakkımda.php sayfasının
gorunumumda yada kendisinde bir degişiklik olmasın sadedce içindeki
veriler degişsin istiyorum.
Bu konu ile ilgili olarak bana yardımcı olmanız mumkun mu?
Kolaylıklar Levent "SARI"

-------------------------------------
1-
bordercolor=#996633 align=right>
<?php
$sorgu=mysql_query("SELECT * FROM sayfalar WHERE sayfa_adi='hakkimda'");
#$satir_sayisi = mysql_num_rows($sorgu);
#echo $satir_sayisi;
while ($verigetir=mysql_fetch_array ($sorgu)) {
$id=$verigetir ['id'];
$sayfa_adi=$verigetir ['sayfa_adi'];
$icerik = $verigetir['icerik'];

echo ".$icerik.";