Arkadaşlar,

PHP+MySQL ile yaptığım web tabanlı bir uygulamam var.

Programda yaptığım değişikliğin tüm kullanıcılara yansıtabilmek için onların
programa tekrar girmelerini sağlamam gerekiyor. Çünkü, programın ana bölümü
sürekli ajax çalışıyor. Dolayısıyla kullanıcı aynı ekrandan akşama kadar hiç
çıkmadan işini yapabiliyor. Benim bir şekilde kullanıcının sisteme tekrar
girişini sağlamam gerekiyor.

Bunu yapmanın en kolay yolunun da sunucu üzerindeki kullanıcılarımın session
bilgilerini sağlayan dosyalarını silerek yapabilirim diye düşünüyorum.
Böylece program session açılmadığını görüp login sayfasına kullanıcıyı
yönlendirebilir.

Bunun nasıl yapılabileceği konusunda fikri olan / tecrübesi olan var mı?

Selamlar,
Nuri Akman