Merhaba Erdem Bey,

Bu çözüm gerçekten de iş yapabilecek güzel bir çözüm, hatta; dosyaların
ramfs üzerinde saklanması sağlanarak güzel bir uçuş tecrübesi bile
yaşanabilir.

Ancak, önerinizde sunucu ile bağlantıya girilmesi ve cevap alınması söz
konusu. Ben, oturum açan kullanıcımın sadece 1 defa bu sayfayı çekmesini
istiyorum, ikinci çağırma talebinde bir daha net'e bağlanmasını istemiyorum.

Selamlar,
Nuri Akman