2011/4/30 Serdar KÖYLÜ <s.koy...@gmail.com>

> kıyaslayamazsın. zira sana "sana ne" diyen olmadı.
> biz sana karşındakinin neyi bilip bilmediğini bilmeden ayar vermeye
> çıkma hakkın var mı bunu soruyoruz
>

> Ozur dilerim Serdar.Bundan sonra sana soyleyecegim sozlerin bilimsel
duzeyinin senin seviyende olup olmadigini,senin onlari daha onceden yasayip
yasamadigini, o konular hakkinda kitap yazacak bilgiye sahip olmadigini 50
kere arastirip,tartip,olcup,bicip,bir bilene sorup ondan sonra size
iletecegim. Bu seviyeye her zaman ulasamayabilirim.  Bazen boyle kusurlu
seyler soylersem onlari da affetmeni diliyorum. Cahilligime ver.Umarim cok
sey istemiyorumdur.