Merhaba,

Öneriniz için çok teşekkür ederim. Bu şekilde bir tabloda günlük veri
toplanıp, gece bir cron job ile özet tablolara aktarılabilir. Çok güzel.

Ürün'e TIK'lamaları sayarken *aynı kişi, aynı ürüne* bir çok defa tıklarsa,
sadece bir tanesini saymam gerekiyor demiştim. Bu konuda sizin bir öneriniz
olur mu?

Selamlar,
Nuri Akman