Merhaba Arkadaşlar,

Şöyle bir durum söz konusu:

   - PHP ve MySQL koşan bir içerik yönetim sistemi var.
   - Bu içerik yönetim sistemi ile hazırlanmış 500+ internet sitesi var.
   - Sitelerin her birinin kendi domain adresi, kendi veritabanı ve kendi
   FTP adresi var.
   - Tüm sitelerin dizin ve dosyaları aynı.
   - Her site 10 adet tablo kullanıyor ve tüm sitelerin tablo desenleri
   aynı.
   - Tüm siteler üzerinde Linux koşan tek bir sunucuda host ediliyor.
   - Bu sitelerin her birinin günlük sayfa gösterimi en çok 1000 sayfa
   - Bu siteleri birbirinden ayıran tek şey, *resimler* klasörü

Bu yapıyı tek bir şemsiye altına toplamak istiyorum:

   - Tek bir database olsun.
   - Tablo desenlerine siteleri ayırt edecek bir saha daha ekleyeyim.
   - Tüm sitelerin tablolarını bu tek database içine aktarayım.
   - Oluşacak bu büyük tabloyu düzenli aralıklarla yedekleyeyim.
   - (Database dosya boyutu hesaplama göre en çok 200 Mb olacak.)
   - İçerik yönetim sisteminde yapacağım değişiklikler tüm sitelere net
   noktadan dağıtılsın.
   - Böylece, kullanıcıların FTP erişimine de ihtiyaçları olmayacak.
   İhtiyaçlarını yönetim panalinden karşılayabilecekler.

Özetle, sitelerin AYNI KAYNAK KODU kullanmalarını istiyorum. Yani, aynı
içerik yönetim sistemi kaynak kodlarını 500+ FTP bağlantısı ile 500+ defa
kopyalamak istemiyorum.
*Bu çerçevede 2 soru sormak istiyorum:*

   1. Farklı domain isimlerindeki sitelerin aynı kaynak kodu
   aynı noktadan kullanabilmeleri mümkün mü?
   2. Eğer bu mümkün değilse, güncellediğim kaynak dosyalarını en seri
   biçinde nasıl her bir siteye yükleyebilirim.

Selamlar,
Nuri Akman