Bu uygulamayı 7-8 yıl kadar önce geliştirmiştim.

Son 5 yıldan beri tüm tablolarımı ve field adlarını ingilizce kullanıyorum.

Sizlere bu mesajı göndermemdeki amaç, bu tablo yapısı bir türlü içime
sinmediğinden ve başka yöntem olabilir mi araştırması için.

Bu arada: Toplantı salonlarının her biri saat bazında rezerve ediliyor. Bu
durumda bir salonda gün içinde her biri 1 saatlik 8-10 toplantı yapılabilir.

Selamlar,
Nuri Akman

14 Temmuz 2014 09:52 tarihinde Kayhan KAYIHAN <kay...@kayhankayihan.com>