Merhaba,
Redis vs en kolay cozum ayrica queue de yapilabilir boylece is bitmis
mi sirada mi vs kontrol edilebilinir  hale gelir ve sonsuz dongu yerine
event driven olur, zaman konusunda biraz gecikme doguracaktir ancak
outputu geri almayacaksaniz daha yerinde bir cozum. Sonuc onemli ise
diger onerim programinizi php ye eklenti (php extension) olarak
cevirirseniz direk methodlara vs de ulasabilirsiniz ama daha zahmetli
olacaktir. http://php.webtutor.pl/en/2011/07/07/how-to-create-php-exten
sions-in-c-part-i-adding-simple-function/ burada bir ornegi var.