18 Eylül 2016 16:26 tarihinde İsmail Arılık <arilik.ism...@gmail.com> yazdı:

> Merhaba.
>
> Burada `false` döndürmesi normal. Çünkü herhangi bir sayfa yüklenmemiş.
> Sayfa yüklenirse ve kullanıcı bir başka sayfaya aynı WebView üzerinde geçiş
> yaparsa bu metodun `true` döndürmesini bekleyebilirsiniz.
>
> İyi çalışmalar.

Merhaba,

Uygulama dikey durumda çalışırken ilk açtığı sayfada bir linke tıklıyorum.
Sonra uygulamayı yatay pozisyona getiriyorum. Log'a düşen olay sırası şu:

onSaveInstanceState
onCreate
onRestoreInstanceState

yani onCreate bir kere daha çalışıyor ve history'de geri döneceği bir
sayfası var ve hatta geri tuşuna basınca dönüyor o sayfaya da ama önce o
url'yi açıyor.

--
*Görünen*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.