benim bildiğim kadarı ile bu sorunun kesin ya da tam bir cevabi yok. hdd
seri no, mac address, bios seri no.... gibi değerlerin elde edilmesi
isletim sisteminden isletim sistemine hatta ayni isletim sisteminin degisik
versionlarinda bile değişebiliyor. ayrica bu değerlerin bazilari da
manipule edilebiliyor.

bu isler icin dongle tarzi cozumler daha mantikli olabilir.

--
İyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR
https://github.com/seyhanp