Merhaba,

SQLite'nın bize çok "zayıf" bir araçmış gibi gösterilmesinden kaynaklanıyor
bu durum galiba. SQLite'ı tanıdıkça aslında ne kadar çok yerde
kullanabileceğimizi görüyoruz. Kendi web sitesinde yazanların her satırını
okudum, okudukça daha çok beğendim :)

Böylece, bir çok yerde MySQL kurmaya gerek kalmadan işimizi halledebiliriz.

Selamlar,
Nuri Akman

12 Şubat 2018 09:31 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <