Neden korkuyorlar onu çözemedim? Sistemi ajax requestler ile yönetirsen
istediği kadar entera bassın hiç bir şey olmuyor. Yapma hocam, masaüstü
uygulamayla uğraşılır mı artık? Herşey masaüstü kadar düzgün çalışıyor web
üzerinde de.

8 Haz 2018 Cum, saat 17:52 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilb...@gmail.com> şunu yazdı:

> Merhabalar,
>
> Biraz da kullanıcı tarafından bakın arkadaşlar...
>
> Web ERP'lerde enter tuşuna basmaya korkuyor insan! Tab ile gezinmek
> gerekiyor falan. Faare elinden düşmüyor!
>
> N ebileyim? Bir sürü şey...
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>
> 8.06.2018 13:51 tarihinde Omer Barlas yazdı:
>
> "hele erp türü bir şeyse web tabanlı olsun tek serverda güncelle,
> kullanıcılara kurmakla uğraşma şeklinde olunca daha kolay geliyor."
>
> aklın yolu bir...

Omer Barlas Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları
olabilir.