Merhabalar,

Projeyi Qt/C++ ile yazdığım için bir kısmını farklı bir yerde yazmam ne
yazık ki zor görünüyor.

Asıl amacım Malzeme ihtiyaç listesinden gelen boy kesilmiş parçaların ne
şekilde tam boydan dilimleneceğini optimizasyon ile bulmak. Çok da sorun
olmadı. Zira Boy kesim optimizasyonu üzerinde çalışlıyorum. Algoritmayı
doğrudan bizim projeye gömebilirsem harici bir programa gerek kalmayacak.

Sizin de belirttiğiniz gibi çok eski bir VT. Sanırım 92 senesinde DBase
Clipper kursu almıştık üniversitede. Güzeldi. Ama nedense kısa ömürlü
oldular...

Kolay gelsin,
Mucip:)