Diğer herkesin söylediği çekincelere katılmakla beraber tavsiyem arayüz
için Quasar (Vue), API için ise Laravel veya Lumen’i tavsiye ederim. DB
üzerine olabildiğince herhangi bir programlama mantığını yüklememek
gerekiyor, zaten relational DBler gerekli veri consistency işini
hallediyor.

Yarın DBde yapacağınız herhangi bir kolon ya da tablo güncellemesinde o
triggerlar ciddi anlamda baş ağrıtır.

26 Ağu 2018 Paz, saat 11:22 tarihinde M.Dumlupinar <mdumlupi...@gmail.com>
şunu yazdı:

> program mantiklarinizin veritabani icerisinde olmasi dogru degil.
>
> - kodunuzu versiyonlarken db icindeki trigger mantiklarini atlamak zorunda
> kalirsiniz. uygulama logic i parcalanmis olur; bir kismi db de bir kismi
> uygulama tarafinda kalir.
>
> - trigger lar icerisindeki islemler uygulama tarafinda cok daha rahat ele
> alinabilir. yuklu islemlerde sorun olabilir. cok kanalli programlama,
> caching, queue kullanarak islemleri siraya dizip sonradan ele alma... gibi
> seyler kodlama tarafinin isleridir.
>
> - istediginizde veritabani degistirmek  ugrastirir.

> [...]
Omer Barlas Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları
olabilir.