Merhabalar,

Fonksiyon ile hallettim.

Ben aynı fikirde değilim. Alanlar ne kadar basit ve sade olursa
sorgulamak da o kadar basit oluyor.

Burada eski bir depo stok programı var. O da bu dediğiniz yöntemi
uygulamıştı. Çözene kadar ak ile karayı seçtim... Hareket miktarı
değişmiyor. Birimi de. giris_cikis ile çarpıp toplayarak stoğu
bulabiliyorsun. -1 veya +1... Bana daha sade geldi. Bir de depolar arası
işlemler de olduğundan diğer türlü sarpa sarar diye düşünüyorum...

Kolay gelsin,
Mucip:)