Merhaba,

Sayfa BOŞ geliyorsa mesajlasma.php dosyası içinde çoğunlukla basit bir
syntax errror vardır.

php.ini içindeki error_reporting bölümünden hataların gösterimini açıp
hatayı görün veya error log dosyasını kontrol edin.

Selamlar,
Nuri Akman

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com>, 25 Eyl 2020 Cum, 11:25
tarihinde şunu yazdı:

> Merhabalar,
>
> Haklısınız da hata almıyorum ki? :)
>
> Herhangi bir PHP editörü kullanmıyorum. Doğrudan mcedit ile yazıyorum.
> :) Sadece sayfa boş geliyor onu farkettim.
>
> Az önce kendi verdiğim örneği denedim oldu. Demek ki kodda sıkıntım var.
>
> Aslında PHPMailer rutinini genelleştirmek istemiştim.
>
> //Eposta göndermek için
>
> require("mesajlasma.php");
>

> epostaGonder($kimden, $kimlere, $bilgi, $detay);
>
> Ana sayfada çalışan kodu mesajlasma.php içinde fonksiyon olarak koydum.
> Ama her nedense yukarıdaki kod ile eposta gönderemiyorum. Boş ekran
> [...]
Selamlar,
Nuri Akman
-----
Mobil cihazdan gönderilmiştir, yazım hataları olabilir