Merhabalar,

İlgilenen herkese teşekkür ederim. Aslında sıkıntı biraz da bende. HTML ile şimdiye kadar çok yoğun işim olmadı! Haliyle çözüm yaratmaya çalışıyorum ama sizlerin de dediği gibi yanlış yoldayım.

Form içindeki değişlenlere JavaScript ile ulaşıp değerleri değiştirilebiliyormuş. Bu durumda JavaScript ile HTML sayfadan veri çekip ona göre form değerlerini düzenleyebildim. PHP ile yeterli oldu yani.

Biraz JavaScript bakmam gerek! :(

Kolay gelsin,
Mucip:)