> Tarayıcı içinden bağlandığımda da a.oix.net [15] adresini
> göremiyorum. Gözden kaçırıyorumdur diye Network tab'ından baktığımda
> da görünmüyor.

Evet a.oix.net (bir de w.oix.net var) doğrudan açıldığında 404
döndürüyor.

Ancak a.oix.net üzerinden yönlendirme yapılan (bir ara ben
yönleniyordum. Ama şu sıralar bir hareket yok.) Gezinti.com adresinin
kaynak kodlarına bakıldığında a.oix.net üzerinden JavaScript çekildiği
görülebiliyor.

Aynı şekilde Gezinti.com'un da w.oix.net üzerindeki bir dosyadan iFrame
açılarak işlem yaptığı da görülüyor şu an.

--
Adil İlhan