'Amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok' bu özdeyişimizi bir türlü
sevemedim gitti...
Denir ki, para ve zaman kaybı olur, pek tabi para ve zaman kaybı olacaktır.
Vermeden almak beşerin ne haddine.

'Pardus' ilk dillere dolandığında, heyecanlanmıştım.
Şimdi, 'sonunun bu olacağı başından belliydi' diyeceğim, hele o varını
yoğunu döken kadrolar varken bile belliydi.
Ama kanayan ve boşa kürek çeken hiç bir adam akıllı işi ortaya koymamış
kadrolar gidip,
yerine keşiften, araştırmadan üşenen ve kıstlı bütçeyle çalışanlar
gelince, proje dışa daha bir kapalı hale gelince,
anladım, bir işin sonunu görmek öyle her adamın harcı değilmiş.

Neyse, daha keşfedilecek pek çok amerika varken ve biz hep keşfedilmişe
razıyken,
ben şu 'amerikayı tekrar keşfetmenin ne manası var' lafsıhatına artık
yeter demek istiyorum.

Para yok değil mi? Zaman o zaten hiç yok... Laf en çok bende var...
Yetenek, "At binenin kılıç kuşananın" diyeyim...

Bize ait olanı üretebilen bilgili adamlarla karşılaşmak umuduyla Çine
selamlar... :)