Kayhan Kayıhan kim diye bakınca "İSTANBUL EMNİYETİNDEN Resmi
Açıklama;Gözaltına Alınanların Tamamına Yakını PKK-Dh/KPC Üyesidir.Kamu
oyuna Duyurulur..." yazan bir twitter hesabına eriştim.

Ama İstanbul Emniyeti'nin web sitesine girince öyle bir açıklama göremedim.
http://iem.gov.tr/iem/

Bu kadar güzel bir insanın varlığını farketmek çok şahane oldu.