 From: Aydın Yakar <ya...@live.com>
To: "linux-sohbet@liste.linux.org.tr" <linux-sohbet@liste.linux.org.tr>
Sent: Wednesday, December 4, 2013 9:41 AM
Subject: [Linux-sohbet] Re: Linux-sohbet Toplu Mesajı, Sayı 111, Konu 2

Merhaba Mustafa bey,

Öncelikle bilgilendirme için teşekkür ederim. Uygulama çok gerçekçi görünüyor,
büyük bir kısmı göstermelik (harita vs.) ve kandırma amacıyla hazırlanmış.
İnsanları kolaylıkla inanabilir ki birçok kişiyi de dolandırdıklarına eminim.

Benim merak ettiğim bir konu da Hosting Firmasının size kişiye ait bilgileri
nasıl verdiği. Şahıs olarak mı yoksa Tüzel kişilik olarak mı başvuru da
bulundunuz? Benzeri durumlarla karşılaşıyoruz ve izlememiz gereken yöntemi
bilmek adına soruyorum.

Aydın Yakar
@Web