Şahıs şirketlerinin ticari ünvanı isminizdir. isimsoyisim.com.tr yi zaten
nüfus cüzdanı ile birlikte alabilirsiniz. Bunun dışnda bir isim
kullanıyorsanız, vergi levhası geçerli olmaz sanırım çünkü kullanmak
istediğiniz isim vergi levhasında olmayacaktır.

Kaldıki ticari sicile kayıt olsanızda isminiz İsim Soyisim şeklinde olacak.

Özgür Kuru
Php Developer, Linux Server Admin
www.ozgurkuru.net